Zahvaljujući brzoj reakciji dispečera telekomande u stanici Beograd Centar danas u 9.15 izbegnut je sudar dva putnička voza u železničkoj stanici Zemun, a železnički saobraćaj je u prekidu.
Mašinovodja Sokola poštuje znake na pruzi..Mašinovodje iz Bara uglavnom protutnje kroz manja stajališta gde ne staju.A biće taj što je prekinuo struju da je on tu naj krivlji.Jer on i izdaje svetlosne znake.
Ako je sve ovako kako je napisano, dispečer je spasio mnoge živote. Proglasiti ga za heroja, unaprediti ga, čovekrevnosno radi svoj posao. Svaka ti čast ljudino.
Ako pogledate, poslednja stanica voza oz Bara je Zemun.
Dalje, voz iz Novog Sada nije bio Soko, nego regio, koji staje u Zemunu.
Dalje, putnike nisu pustili nakon pola sata, nego nakon punih sat i po vremena, sto znaci da je vecina kasnila na posao poprilicno.
Dalje, za sve vreme cekanja, NIKO nije obavestio pitnike o cemu je rec, vec su izbegavali da odgovore! Bukvalno, pravili su se da ne znaju nista i nisu nas pustali napolje. Nimalo prijatna situacija.
Kao sto je neko napomenuo, uglavnom je ok, al bar nekoliko puta mesecno nastaju problemi koji prave zastoj u saobracaju a zeleznice ne umeju da ih rese.
Svim vozovima u tigru upravlja jedan čovek. Pošto je zauzet vađenjem artikala iz plastične korpe, moglo je doći do ove zbrke. Srećom još uvek ima odgovornih ljudi koji pošteno rade svoj posao.
Kako moze voz da izadje sa stanice bez odobrenja? Jel neko vozi taj voz? Ili je u srbiji voz kriv, jer je vozac clan stranke? Hocemo vozu da sudimo kao jazavcu?
Pored nelogičnosti šta će voz iz Bara u Zemunu, druga sporna stvar je što Soko ne staje na stanicu Zemun pa nije imao šta da čeka na signalizaciju da krene. Očigledno je voz iz Bara zalutao na trasu Sokola.
Novim zakonom o saobraćaju se osobama sa 18 godina dozvalja da poloze za kategoriju C i voze kamion od 40tona !!,
Licima sa 21 godinom je dozvoljeno da voze autobus sa 80 putnika bez prethodnog iskustva sa voznjom autobusa.
Ovaj vozac voza koji je preosao kroz crveni signaj je jedan od takvih neiskusnih neodgovornih upravljaca koji je verovatno prisiljen da radi i duže od normalnog radnog vremena +bez pauze ili bez slobodnog vikenda i tragedija je neizbezna.
Slucaj je hteo da je dispečer odgovoran i iskusan inace bi imali desetine izlomljenih i poginulih.
Sve je to rezultat katastrofalnog upravljanja državom koja je oterala vozače kamiona,buseva i vozova u EU gde ih niko ne ucenjuje i ne vredja dostojanstvo i zdrav razum,već se na pristojan način odnose prema radniku i njegovoj porodici.
Voz za Bar ima mogućnost prevoza praćenih automobila. To je razlog zašto mu je polazno-dolazna stanica Zemun, pretpostavljam. Znam da je za to valjda ranije služio Topčider, ali valjda su prebacili. Svaka čast čoveku na pravovremenoj reakciji, ako su informacije tačne. Mada, svašta je tu moguće.
Meni je verovatnije da nije radila signalizacija kako treba. Soko ima kamere pa se lako moze videti da li je pogresio masinovodja ili je neispravna signalizacija. Mada ovo je Srbija i snimak ce nestati ako to nekome odgovara.
Dragi Zorane, ukazivanje na fušeraj koji može ljude da košta života nije ni "hejt" ni "mržnja", već konstruktivna kritika, i zdrava razmena mišljenja. Jedino uz takvu razmenu mišljenja jedno društvo može da napreduje. Ovde je očigledna činjenica da se Srbija zadužila, i za skupe pare dobila nešto što jedva radi. Ponavljam, to nije "hejt" to je ukazivanje na neodgovorno ponašanje vlasti. To je pravi patriotizam.
Ovo se na zeleznici karakterise kao izbegnut udes,koji po informacijama iz teksta u celosti i jedini pravi krivac je masinovodja voza Soko ,kojem nije bilo dozvoljen izlaz iz stanice..po pravilniku taj vise na lokomotivu ne bi treba da ikada sedne..
evo, signalizacija vec ne radi.
ovakvu prugu za sokola francuzi nece kupiti.
il ce to kupiti arapi il ce francuzi praviti novu samo da nije kinesko .anje
U ovom vozu se prevozim godinu i 4 meseca 2 puta nedejlno na posao u Beograd i zaista je udobno i brzo. Ali barem 2-3 puta mesečno je neki problem. Voz je danas stajao 15 minuta u Zemun Polju, pa je prešao u suprotan kolosek i onda je vožnjom od 3 minuta stajao u Zemunu 20-ak minuta. Niko ništa nije čitao na razglasu i govorio u vezi refundiranih karata. Ljudi su se sami snalazili nakon što smo izbačeni iz voza. 400 poslovnih ljudi je bilo u sred nedođije. Katastrofa je u tome što su uložene ogromne pare, a kvalitet je očaj. Kakav sudar vozova, elektrifikacija je non stop problem o kome se ćuti. Na mostu pre ulaza u Prokop, Soko se uvek naginje kao da će pasti u levu stranu, zbog toga uvek mora da stane 15 sekundi.
Izmedju ostalog, zbog toga i sluzi dispecarski centar. Moj otac je radio 20 godina u DC pa i u periodu SFRJ i mada je intezintet saobraca bio ne uporedivo veci, desavale su se ovakve situcaji. Doduse veoma retko, ali obicno bude u pitanju ljudski faktor, tj prolazak kroz crveni signal. Srecom, ovde je odreagovano na vreme.
"Putnički voz koji je iz Bara saobraćao za Beograd Centar ulazio je na deveti kolosek u železničkoj stanici Zemun"
Od kada voz iz Bara saobraća preko Zemuna ???
dispeceru koji je uradio to bez razmisljanja, ljudski, spasao zivote i molim novinare 021 da objave njegovo ime jer ko zna koliko zivota je spasao. Boze hvala ti sto jos ima pravih ljudi na nekim mestima. Neizmerno mu hvala!
Da vidimo šta će komisija da zaključi, i koliko će mašinovođa iz sokola dobiti zatvora što je prošao kroz crveni signal i potencijalno mogao ubiti desetine ljudi.
Oko pola deset ćerka mi je rekla da voz stoji uu Zemunu nema napona.
Da se ovo desilo verujte gorelo bi pola BG. A taj sto nike stao na sigal o zabrani posebno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Poznato zašto je "Soko" iz Novog Sada stao u Zemunu: Zamalo se sudario sa drugim vozom
Autor: Beta, 021.rs
Novi Sad
•19.09.2023.
•11:54
Komentari 38
Boro Majstorović
Eww
Sale
Dragana
Dalje, voz iz Novog Sada nije bio Soko, nego regio, koji staje u Zemunu.
Dalje, putnike nisu pustili nakon pola sata, nego nakon punih sat i po vremena, sto znaci da je vecina kasnila na posao poprilicno.
Dalje, za sve vreme cekanja, NIKO nije obavestio pitnike o cemu je rec, vec su izbegavali da odgovore! Bukvalno, pravili su se da ne znaju nista i nisu nas pustali napolje. Nimalo prijatna situacija.
Kao sto je neko napomenuo, uglavnom je ok, al bar nekoliko puta mesecno nastaju problemi koji prave zastoj u saobracaju a zeleznice ne umeju da ih rese.
Pozdrav od putnika iz voza
savremenik
Anonymous
Dva voza
Neko
Banderaš
Licima sa 21 godinom je dozvoljeno da voze autobus sa 80 putnika bez prethodnog iskustva sa voznjom autobusa.
Ovaj vozac voza koji je preosao kroz crveni signaj je jedan od takvih neiskusnih neodgovornih upravljaca koji je verovatno prisiljen da radi i duže od normalnog radnog vremena +bez pauze ili bez slobodnog vikenda i tragedija je neizbezna.
Slucaj je hteo da je dispečer odgovoran i iskusan inace bi imali desetine izlomljenih i poginulih.
Sve je to rezultat katastrofalnog upravljanja državom koja je oterala vozače kamiona,buseva i vozova u EU gde ih niko ne ucenjuje i ne vredja dostojanstvo i zdrav razum,već se na pristojan način odnose prema radniku i njegovoj porodici.
Voz
ex chapman
Lala
Tacka!
Joki
ns
Zokins
Pera
q
@Zoran
Sofronije
/
ovakvu prugu za sokola francuzi nece kupiti.
il ce to kupiti arapi il ce francuzi praviti novu samo da nije kinesko .anje
The Lalosh
Svaka čast ovom čoveku što je odreagovao kako treba...
bananarama
Zoran
Klayv
Marko
Кибицер
Od kada voz iz Bara saobraća preko Zemuna ???
Zoran
Možda jesu pa verovatno žale što je pravovremenom reakcijom izbegnuta nesreća.
Ne
D
D
Jelena
Miki
Sremac
Da se ovo desilo verujte gorelo bi pola BG. A taj sto nike stao na sigal o zabrani posebno.
Savica
002211
Vladimir Galuška
Mihailo NS
Čovek iz frižidera
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H